Un tomb pel Moianès

July 4, 2013
July 2013

•   4.7 1 review

near l'Estany, Catalunya (España)

Molt bonica ruta per aquesta subcomarca, molt complerta, del tot recomanable. Gairabé ciclable al 100%, només en algun petit tram s'ha de posar el peu a terra. combina senderons i pista, creua alguns tancats de bestiar, amb el conseqüent puja-baixa de la btt, sempre tornan a deixar-ho tot ben tancat. Senderó molt bonic de pujada des de la Cova del Toll (es pot visitar) fins quasí Collsuspina.
La Ruta d'avui l'he seguit de l'usuari KARLMARX, gràcies per compartir tan bona ruta, magnífica. L'unica variant és que jo he començat des de el bonic poble de L'Estany.

• Photo of rubioguinardo
    rubioguinardo Jul 20, 2021

Bona!

• Photo of Ignasi Mas
    Ignasi Mas Jan 29, 2022

Han passat gairebé 9 anys i la ruta segueix essent vigent, amb la petita solvatat del tram del Pla del Boix (Km 19,1 a 20,2 d’aquesta ruta) ara hi ha un senyal de prohibit el pas i un filat elèctric de tres fils en paral·lel sense possibilitat d’obrir-los, però hi ha una pista que va voltant el filat i que us portarà un altre cop al track sense pèrdua.
    Nosaltres l’hem fet amb Ebike, i a les pujades de trialera hem gaudit d’allò més, diria que amb BTT tocaria empènyer en alguns trams, nosaltres hem tingut de fer només un parell ò tres de graons a peu, la resta tot ciclable ( nivell alt).
    La ruta passa pel mig del meravellós indret de la cova del Toll.
    Gràcies per compartir-la Pisang34 !!!