Photo ofUllals, Platja dels Hortets, Platja del Suís, i Mirador de la Guardiola des d’Amposta Photo ofUllals, Platja dels Hortets, Platja del Suís, i Mirador de la Guardiola des d’Amposta Photo ofUllals, Platja dels Hortets, Platja del Suís, i Mirador de la Guardiola des d’Amposta

-23 ft
May 11, 2024
May 2024

near Amposta, Catalunya (España)

Ruta que combina camins rurals d'asfalt, senders i camins de terra, tots tècnicament fàcil amb algun petit tram de sender moderat. Passem pels Ullals i cap a la Ràpita enllacem amb el Camí de Sant Jaume fins el passeig marítim. D'allí per carretera uns pocs metres fins desviar-nos a la dreta per buscar sender, creuem per sota la N-·340 per un túnel-pas soterrani i continuem per sender i camí dels bandolers fins posteriorment creuar (compte!) la N-340 i passem per la Torre del Moro, cap a la Ràpita agafem de nou sender i d'allí al mirador, desfem camí per continuar paral·lels per la futura via verda (en obres) fins Amposta.

Ruta circular des d’ Amposta passant per:
- Ullals (6.0 km)
- Platja dels Hortets (13.8 km)
- Platja del Suís (14.9 km)
- Mirador de la Guardiola (23.0 km)