Photo ofTrialeres de la Desfeta - Moro - Castell Emprunya - de les Agulles - de Garraf i Serra Gegants - Sitges Photo ofTrialeres de la Desfeta - Moro - Castell Emprunya - de les Agulles - de Garraf i Serra Gegants - Sitges Photo ofTrialeres de la Desfeta - Moro - Castell Emprunya - de les Agulles - de Garraf i Serra Gegants - Sitges

Experts only
November 22, 2020
November 2020

near Vallpineda Urbanization, Catalunya (España)

Per als Que vulguin una bona sobredossis de trialeres, un bon empatx de pedres a Full!!!
Primer arribar fins el Puig de les Agulles, sense masses complicacions, fotos de rigor i cap a...
La Clota i pujar fins la Desfeta (torre de vigilancia forestal)
Ara toca baixar pel mateix cami pero MODE TRIALERES [ON] fins a la pista que ens portarà al Castell d'Emprunyà. MODE TRIALERES [OFF]
Tornem enrera i seguim baixant MODE TRIALERES [ON] fins casi la Sentiu. MODE TRIALERES [OFF]
Pujada pel Purgatori fins la Clota altre vegada i agafem un sender que voltega el Puig de les Agulles MODE TRIALERES HARD [ON] fins la meitat del Purgatori. MODE TRIALERES HARD [OFF]
Ara som a la carretera que ens portarà fins l'antic evocador, mirem d'agafar el GR que hi ha al costat (nosaltres no hem pogut) però igualment ens arribem a la Morella.
Agafem el corriol que baixa fins el Garraf MODE TRIALERES [ON] i la millor opció per no tocar massa asfalt es pujar a Campdàsens des de la cementera i per pista fins a la Fita de Sitges.
I per acabar de arrodonir el mati.... Trialera de la Serra dels Gegants a gasssss.

Mati brutal per emarcar!!!

• Photo of antonio.bdn
    antonio.bdn Nov 25, 2020

Hola.
    Podrías explicar que significa Trialeros On, Off y Hard
    Sigo algunas de tus rutas, son buenas pero muyyyy duras.
    Saludos

• Photo of Marky
    Marky Nov 25, 2020

Hola @Antonio.bdn
    Es solo un modo menos serio de hablar, es un simil a la programación informática. (no soy informatico)
    En vez de decir que empieza la trailera i/o que acaba, pongo MODO TRIALERA [ON] al incio y MODO TRIALERA [OFF] cuando acaba.
    Lo de "Hard" es para decir que esa trialera es DURA, EXTREMA, con algun paso a pie. ;)

Me alegro que te interesen mis rutas y te animo a que pruebes alguna y si tienes dudas pregunta sin problema!! Normalmente ya prefiero pecar de exagerar su dureza para que no haya sorpresas.