ТРЕЋИ МТБ МАРАТОН СТАЗАМА ЗДРАВЉА.

April 25, 2021
April 2021

near Brežđe, Central Serbia (Serbia)

ТРЕЋИ МТБ МАРАТОН СТАЗАМА ЗДРАВЉА.

PictographPhoto Altitude 847 ft

stanke1955 Apr 27, 2021

Да ли учесници могу ући у школску зграду, где је и окупљање у Козомору?

Војвода Apr 27, 2021

Вероватно, али неће бити потребе јер ће бити сунчано и топло време.

stanke1955 Apr 28, 2021

Оптимиста. Ипак, вероватно* договори у 'сигурно' јер много је учесника да сви стану у оно кафанче* то јест СТР продавницу преко пута школе... Да попију кафу пре старта, а и за сиктер* ...?

Војвода Apr 28, 2021

Ама школа и сала за физичко је на располагању, немој се бринути ја сам ту да мислим.

stanke1955 Apr 28, 2021

Да ли учесници могу ући у школску зграду, где је и окупљање у Козомору?
    Горане, не бринем. Ти си наше МТБ чете ИЗВИЂАЧ, као обучен командир оделења показао си да знаш да нашој чети од стотину учесника означиш безбедну стазу за кретање каравана, осигураш безбедно место за окрепу, организујеш освежење и окрепљење МТБ чете, и да на старту акције одржиш мотивациони говор учесницима! Рекох претходно да је СТР "ЛАЈКОВЧАНКА" премали простор да прихвати учеснике који би кафу попили, места тек за десетак људи испред радње, а није мука ни трошак организовати пластичне чаше и лонац топле кафе, (у школи) јер у СТР "ЛАЈКОВЧАНКА" пива у гајбама има довољно! А временска прогноза за месец мај, уобичајено сваке године нуди и сунце и кишу, у истом дану, па макар он био и Дан Победе! Ех, није Козомор као Москва када је парада испред Кремља. (Слика СТР "Лајковчанке" је у дискусији за најаву МТБ 3.)

Војвода Apr 28, 2021

Имају две кафане и две продавнице ко хоће кафу, то моје није да обезбедим :) на другим маратонима имају велике котизације па ретко где има кафа.

stanke1955 Apr 30, 2021

Е, када ИМА Д В Е КаФаНе, све је решено, односно тоалет, кафа, доручак, ручак, дијалог, монолог, селфи... Па да проверим како је у тим кафанама, биће времена! Биће и пара, стиже 30€ шестог маја, таман колико треба: ја сам своје учинио, Србијо хвала ти, ЖИВЕЛА ВЕЧНО!

stanke1955 Dec 13, 2021

Тринаести децембар 2021. године запамтиће џипери заглављени у снегу и у ловачкој кући на Малом Маљену, где прођосмо твојом рутом за Дан ПОБЕДЕ 9. маја.... (периметар Равна Гора - М.Маљен)