tres grans del ripolles en btt,puigmal-balandrau-taga

Photo oftres grans del ripolles en btt,puigmal-balandrau-taga Photo oftres grans del ripolles en btt,puigmal-balandrau-taga Photo oftres grans del ripolles en btt,puigmal-balandrau-taga

Experts only
September 15, 2020
July 2020

near Queralbs, Catalunya (España)

dons el final em desideixo a fer-los tots en una jornada,la idea es no entrentenir-se gaire ja que la cosa es llargota,deixo el cotxe avans d arribar a queralbs i començo ben d hora,prime puju el puigmal,u faig pel pla de barraques es mes curt que per la creu de meians pero molt mes dret,te rampes molt dretes ,algun punt s ha d enpenyer la bici,dependra del nivell fisic de cadascu,arribem el pas dels lladres i agafem la pista,despres el corriol i enpenye la bici fins el cim,baixem cap a fontalba i agafem la pista fins a queralbs,d aqui un corriol fins a la carretera a on tinc el cotxe,ara pujem per corriol em trams molt drets fins arribar la carretera que ens porta el serrat,ara per corriol anem a buscar la pista que ens porta el balandrau,primer per pista bona,despres ens desviem a la dreta per la pista que va el coll de tres pics,en trams molt drets i pedregosos,del coll fins el cim del balandrau u fem per corriol,trams enpenyen i trams sobre la bici,ara baixem per la carena fins la collada de perdines,aqui enves d anar a perdines a buscar la pista que puja just a sota el taga(es una opcio)desideixo anar a la collada verda per no perdre tant desnivell,l unic que el cami es bastant enganxos,a trams xafat pel bestiar i s ha d enpenyer en algun tram,puju el taga i baixo cap a ribes per la carena per corriol,una mica de carretera i cap el cotxe