Tremp-Montesquiu-Orcau-Bastús-Fontsagrada-Tremp

Photo ofTremp-Montesquiu-Orcau-Bastús-Fontsagrada-Tremp Photo ofTremp-Montesquiu-Orcau-Bastús-Fontsagrada-Tremp Photo ofTremp-Montesquiu-Orcau-Bastús-Fontsagrada-Tremp

22 mi
4 hours one minute
March 17, 2013
March 2013

•   3.7 2 Reviews

near Tremp, Catalunya (España)

Sortim de Tremp per la carretera de Isona, just després de Tremp a la central hidroelectrica a la bora del canal deixém el cotxe. Començem amb una suau pujada que cada cop es fa més dura, podem fer un descans a l'Ermita de Sant Serni i contemplar les vistes cap a l'embassament de Sant Antoni i els pobles que el boregen, seguim pujant cap al poble abandonat de Montesquiu, poc després arribém en un petit coll, cap a la dreta ens porta directament a Tremp, però seguim pujant a l'esquerra una mica més, fins aqui gairebé hem fet tot el desnivell, ara baixem fins Orcau, en aquest punt cambia radicalment el terreny, anem cap a Basturs per la trialera dels Dinosaures i després de Basturs hem de creuar el riu que passa pel mig del camí tres cops, de Fontsagrada al punt de partida planejant. Tret de la trialera el demès es tot pista.

Ermita de Sant Serni

Orcau

Bastús

Fontsagrada

• Photo of emiliomontes
    emiliomontes Aug 21, 2021

La salida de Orcau a Basturs no la encontré...por lo demás de lujo.

• Photo of paulench
    paulench Mar 6, 2022

El primer tram ens va agradar molt, tota la pujada fins Montesquiu i després la baixada fins a Orcau. A la sendera dels Dinosaures es complica la marxa fent-se més tècnica i després de passar la zona de les petjades, la sendera s'ha tapat i costa endivinar per on va el camí. Un cop travessem Basturs també passem un tram on el track ens fa passar per varis camps de cultiu, cosa que ens fa dubtar i a la zona del riu es fa difícil orientar-se.