Tregura-puig de fonlletera-puig de borregues-vallter-Tregura

Photo ofTregura-puig de fonlletera-puig de borregues-vallter-Tregura Photo ofTregura-puig de fonlletera-puig de borregues-vallter-Tregura

Very difficult
April 19, 2020
August 2018

near Tregurà de Dalt, Catalunya (España)

aquesta ruta s ha d empenyer bastant la bici per terreny d alta muntanya.Sortim de tregura i comensem a pujar per la pista que va a ribes de freser, la deixem per anar a buscar el coll de tres pics,aqui la cosa enpitjora,comensen les rampes dretes,anem pujant i just el coll de tres pics s ha d apretar fort si no volem posar el peu a terra,arribem el coll de tres pics i ara toca carregar la bici, pujem el puig de fontlletera enpenyen fins a dalt,15 minutets,pujem a la bici i anem per la carena,terreny d alta muntanya pedregos,algun punt s ha de baixar de la bici,seguim i ara toca pujar el puig de borregues,torna a tocar enpenyer la bici fins a dalt,continuem i entra cops de pedals i algun punt baixar de la bici arribem al coll de la marrana,el primer tram baixem de la bici,despres ja tot sobre la bici,anem a buscar les pistes i fins l estacio,agafem la dressera i cap a setcases,agafem un corriolet em algun pas tecnic i mes endevant per pista(el tantu que aqui em vaig equivocar en un punt)arribem a Tregura