travessa cicloturisme cal rosal- font romeu

one day 4 hours 47 minutes
April 24, 2017
April 2017

near Avià, Catalunya (España)

sortim de cal rosal i anem direcció a berga per pedret, de berga a cercs per el gr convinant corriol i carretera, de cercs a guardiola de bergueda es per carretera pujant per sant corneli i pasant per el jou, de guardiola agafem fins a baga la via del nicolau, de baga direcció a coll de pal per carretera fins a greixer on agafem un cami amb una pujada dura i dreta de pista, baixem per darrere i un corriol de pujada ens porta fins a refugi de sant jordi on fem nit. l'endemà pujem a peu fins a coll de pendís i baixem per pista fins a la sortida del túnel del cadi. Del tunel fins a puigcerda anem passant per pobles fent carretera i pista rapida i passant per el corriol del riu segre. De puigcerda carretera fins a llívia on anem convinant pista carretera i corriol fins a la part francesa. Allà ens espera una pujada llarga de pista fins a pistes de font romeu. Un cop a pistes baixem fins a pistes de bolquere que es on acabem la ruta. Enjoy !