Transgalaica 2012 - Sanxenxo

-24 ft
March 25, 2012
March 2012

near Sanxenxo, Galicia (España)

Jaime, Varela e mais eu fumos de estranjis nesta edición da transgalaica. Só fixemos unha das duas voltas das que constaba esta edición e xa nos chegou de carallo.

• Photo of jesus.presedo
    jesus.presedo Mar 26, 2012

So un pequeno apunte. O gañador desta edición da Transgalaica foi Brandán Márquez Fernández, socio do noso clube (http://www.clubultreia.com). E xa leva 2 de 2!!!. Ánimo, Brandán!!!.

Outro pequeno apunte. Ó tempo efectivo da ruta hai que quitarlle casi unha hora do tempo que estivemos parados animando os que ian facendo a segunda volta. Estivemos parados á altura do campo de golf de Meis, o final dunha pendiente moi dura. Como subia Brandán!!!.

• Photo of Fernando Vilariño
    Fernando Vilariño Aug 1, 2012

Ola Jesús, acabo de descargar a ruta da Transgalaica 2012. Eu coñecinte, fará un mes mais ou menos. Estabas descansando cando nos encontramos. Estivemos falando un pouco. Seguro que te acordas. Eu son o do infarto subindo o monte Castrove.
    Un saúdo e grazas pola ruta.
    Fernando.

• Photo of jesus.presedo
    jesus.presedo Aug 3, 2012

Hola Fernando. Encantado de volver a saber de ti. Realmente impactoume o tema do teu infarto e o pundonor que lle votas o voltar a montar na bici. Un abrazo e sigue así. A ver si nos volvemos a ver outro día.