Transalps Ponte di Legno-Madonna di Campiglio 8/10

Photo ofTransalps Ponte di Legno-Madonna di Campiglio 8/10 Photo ofTransalps Ponte di Legno-Madonna di Campiglio 8/10 Photo ofTransalps Ponte di Legno-Madonna di Campiglio 8/10

September 24, 2013
July 2013

near Ponte di Legno, Lombardia (Italia)

8ena Etapa
Ponte Di Legno – Madonna Di Campiglio

Sortim de l’hotel a les 9:25h. en direcció al Passo Di Tonale. Tot apunta que farà bon temps, però hi ha unes quantes bromes que ens fan pensar en la tempesta.
Comencem a pujar per la carretera i una vegada arribem a dalt, hi ha una ciutat en la que s’hi pot trobar una estació d’esquí amb unes vistes molt boniques.
L’ambient és molt turístic, però malgrat tot cal continuar. Emprenem la baixada a molta velocitat, fet que ens fa oblidar el GPS i veure un trencall a la dreta. Ens el passem 2 kms. i remuntem enrere perquè s’albira que gaudirem d’un bon paisatge.
La intuïció no falla i realment és així. Fem el descens per un camí molt poc transitat que ens fa gaudir d’una vegetació exuberant.
Una vegada ja pràcticament arribem a baix, trobem el poble d’Ossana on comprem el dinar en un supermercat. Finalment dinem a Piano. De cop, se’ns han esvaït totes les bromes i ens fa un sol de justícia.
Arribem a la part més baixa de la ruta d’avui a 800mts i emprenem l’última pujada de 870mts, que són d’una gran bellesa perquè anem seguint la llera d’un riu oferint-nos uns salts d’aigua bonics.
Quant arribem en el punt més alt, trobem un noi i ens demana on anem, li comentem que anem a Madonna i molt desinteressadament ens explica on ens podem allotjar i ens dóna una propaganda i ens diu el preu és de 55€/pax (cerveses) a part, li diem que segurament ens veurem.
Quan acabem de fer la baixa, evidentment tenim clar on hem d’anar, perquè els hotels que hi ha per la zona són de gran luxe!!! I evidencien preus molt més alts.
Busquem l’anomenat hotel i ens trobem al noi que captava clients al coll i resulta ser el propietari, que també es Biker i ha fet el camí de Santiago, entre altres rutes de llarg recorregut.
Ens tracten molt i molt bé. Es diu Hotel Vidi, sopem en el mateix lloc i anem a fer un vol.
Ens confirmem els pronòstics que anàvem tenint que a Madonna és un poble on hi ha vàries estacions d’esquí i que hi ha un nivell altíssim, al final avui hem fet 62.2km. i 1814mts. da+ han estat bastant plàcids i de gran bellesa paisatgística.