Transalps Desenzano-Verona 1/10

2055
September 24, 2013
July 2013

near Desenzano del Garda, Lombardia (Italia)

Pròleg

A finals de Gener ens vam trobar amb el Joanbtt. i vam comentar les nostres inquietuds de fer una aventura pels Alps; dons els dos la tenim les mateixes, ens engresquem i n’anem parlant i, a mida que van passant els dies, els comentaris, els correus, entre d’altres, l’aventura va agafant forma.
Així dons, mirem de fer un grup una mica mes nombrós i finalment es decideixen a venir el Joan S. i l’Aleix V. Al final som 4 i tenim 3 rutes per escollir a sobre de la taula i ens decidim per fer la dels grans Alps, des de Desenzano a Pesquiera.
Des d’allà ja vàrem agafar el tren fins a Innsbruck i d’aquí de forma circular fins a Desenzano amb un total de 10 etapes.
L’experiència ha estat molt positiva, amb molt de companyerisme entre tots, cap caiguda ni accident, tan sòls els frens del Joan S. I un suport del portaequipatjes de l’Aleix trencat. Ni una punxada!!!
El temps ha estat un factor determinant perquè ha sigut molt bo, només ens ha plogut unes 2 hores pujant el Mortirolo. El Joanbtt. va realitzar la confecció de tots els traks i trobada de trens, tot comentat i consensuat per tots, el Joan S. per la seves ajudes i dosis de companyerisme durant tota la ruta, l’Aleix per guiar-nos en el camí, (sempre anava al davant), dons té 18 anys i es el que estava mes fort de tots nosaltres......, agraeixo a tots el granet de sorra que ha fet falta per realitzar una ruta així, ha sigut com un somni, genial!!! Ens ho hem passat d’allò més bé gaudint 10 dies endinsats a l’alta muntanya, natura, fauna, flora, etc. Han estat uns dies molt especials, gràcies a tots!! I segur que en vindran més......

1ª Etapa
Desenzano – Verona

Desprès del desplaçament des de Manresa a Desenzano en unes 10 hores, aparquem el vehicle al costat de l’estació i ens preparem per agafar el camí cap a Verona, el fem tot per carretera. És distret i el fa especial, ja que sabem que ens apropem al nostre gran objectiu, fer la nostra travessa als Alps. Les vistes durant bona part del recorregut, al llac de Garda, que té mes de 100kms de llarg i una volta per carretera de mes de 300 kms donen un aire encantador al paisatge. Realment espectacular, arribem a Verona havent fet 46,7km. i 282da+, busquem Hotel i el trobem en el tercer intent, es diu Porta Palio, fem mitja pensió, per sopar mengem pizzes i com a la major part dels restaurants d’Itàlia, molt bones, desprès de sopar anem a dormir,