TRANS ATLES. E5. Timidart - Taznakht.

Photo ofTRANS ATLES. E5. Timidart - Taznakht. Photo ofTRANS ATLES. E5. Timidart - Taznakht. Photo ofTRANS ATLES. E5. Timidart - Taznakht.

Very difficult
October 7, 2021
October 2021

near Timidart, Drâa-Tafilalet (Morocco)

Cinquena etapa. La més dura, se'ns dubte, però segurament ha estat per pillar vent en contra de 40km/h durant 80km del recorregut, que ens han fet pedalar fins i tot a les baixades.

La temperatura mitjana ha estat de 30°C, tot i que amb el ventot, ha quedat en segon terme.

Consta de 85% pista i 15% carretera. Destaca per la monotonia del paisatge, ja que tot és camí per esplanades immenses de roques i arena, constantment sifonant les ondulacions del terreny.

L'únic punt d'habituallament sòlid i líquid ha estat al PK30, tota la resta transcórrer enmig del res. Hem anat tant justos d'aigua que hem hagut d'agafar-ne d'un pou que hem trobat pel camí.

Hem tingut una punxada de coberta.

Hem fet mitja pensió l'Hotel Taghadoute per 1.000 Dhs, dues habitacions dobles amb dutxa calenta i wifi.

Temps en moviment: 8h 29'.