Tram 01 Transcatalònia ULLDECONA - MAS DE BARBERANS

Photo ofTram 01 Transcatalònia ULLDECONA - MAS DE BARBERANS Photo ofTram 01 Transcatalònia ULLDECONA - MAS DE BARBERANS Photo ofTram 01 Transcatalònia ULLDECONA - MAS DE BARBERANS

July 8, 2012
May 2011

•   4.3 1 review

near Ulldecona, Catalunya (España)

La Transcatalònia té el seu inici a Ulldecona, darrera localitat de les comarques catalanes amb estació de ferrocarril abans d’arribar al País Valencià. La ruta comença rodant còmodament per la carretera de Godall, però la deixa de seguida per remuntar un caminet molt bonic. Més endavant retrobem la carretera i arribem al capdamunt del primer port, que no és gaire alt però que ens ofereix una panoràmica extraordinària del massís dels Ports i de la gran plana coberta d’oliveres que haurem de travessar per tal d’arribar a aquestes muntanyes.

Baixem fins a la plana per un sender molt divertit i ens incorporem a la xarxa de camins que la creuen. Passem el barri de la Miliana i ens capbussem en un mar d’oliveres, que creuem per pistes que han estat enquitranades en els darrers anys i que ens permeten rodar a bon ritme, guanyant altura de forma suau i apropant-nos a la falda del Port de manera progressiva.

Si voleu més informació escriviu-me a xavitranscat@gmail.com.

• Photo of Sergi CalMi
    Sergi CalMi Nov 15, 2020

He xalat molt! El sender que baixa desde la carretera de Godall és impressionant!! El tros del sender de la calç en pujada és massa tècnic, potser amb més cama o amb una elèctrica...però 100x100 recomanable. A partir de La Miliana ja són lligalls i camins més assequibles. Gràcies per la ruta.