Track Medextrem - Cabanes - Bartolo - la Pobla - Benlloch - mas de l'Endivinadó

Photo ofTrack Medextrem - Cabanes - Bartolo - la Pobla - Benlloch - mas de l'Endivinadó Photo ofTrack Medextrem - Cabanes - Bartolo - la Pobla - Benlloch - mas de l'Endivinadó Photo ofTrack Medextrem - Cabanes - Bartolo - la Pobla - Benlloch - mas de l'Endivinadó

January 25, 2015
January 2015

near Cuevas de Vinromá, Valencia (España)

Bona ruta marató per a fer fondo. Eixim de les Coves pel track que van vindre els de la Mediterrània Extrem 2014 fins a arribar a Cabanes on esmorzem. Seguim direcció a les Santes on començarem la llarga i dura pujà del dia, fins que coronem el cim Bartolo. La baixada fins al Coll de la Mola per pista i una xicoteta senda. En arribar al Coll de la Mola baixem per una senda on el principi és un poc complicat i tècnic, però es pot baixar tota damunt de la bici si hi ha prou habilitat. La segona part de la senda la vam fer a la marxa marató de Borriol, un tram molt bonic de senda amb molt poca pedra. A la Pobla aprofitem per agarrar aigua i seguim per la via Augusta fins Benlloch, on aprofitem per prendre un refresc. Seguim per pistes fins remuntar al mas de l'Endevinado. Des d'allí a les Coves casi tot de baixa, incluit un tram de la carretera que puja a Sarratella.