Track 117 · Aiguafreda · Pla de la Calma · Collformic

Photo ofTrack 117 · Aiguafreda · Pla de la Calma · Collformic Photo ofTrack 117 · Aiguafreda · Pla de la Calma · Collformic Photo ofTrack 117 · Aiguafreda · Pla de la Calma · Collformic

December 27, 2019
December 2019

near Aiguafreda, Catalunya (España)

Pujada per pista desde Aiguafreda, fins a St Cebria de la Mora, pasat 1 km la ruta es desvia per un corriol / riera, que estava en bastatn mal estat, encara que ciclable. Ja al dalt ens agrupem amb el cami del Pla de La Calma , just en el paratje del Pla del Clot. amb unes vistes excepcionals.
Continuem per la pujada de la mel, fins a Collformic, a on e¡ns trovem amb el restaurant tancat, aixi que barretes i platan per a tots.
De tornada pasem per el Collet de Terrus, el Turo de la Torre, i deixem a l'esquerra la baixada per el cami de Moler a Montseny de Dalt.
Deixem de banda el corriol paralel a la pista ja que es trova ple de llosas de pedra molt relliscoses per l'humitat de la nit, ademes hi han trams no ciclables, es molt tecnic.
De baixada cap a Aiguafreda, pasem per la maisa Museu L'Agusti, i just al Collet de St Marti, es trova l'hermita de Santa Maria de Tagamanent.
Rodejem el Puig Agut ja fins a arrivar a Aiguafreda de nou.