Tourdera-Montsoriu-Arbúcies-Can Puig-Tourdera 131019

Photo ofTourdera-Montsoriu-Arbúcies-Can Puig-Tourdera 131019 Photo ofTourdera-Montsoriu-Arbúcies-Can Puig-Tourdera 131019 Photo ofTourdera-Montsoriu-Arbúcies-Can Puig-Tourdera 131019

October 16, 2019
October 2019

near Tordera, Catalunya (España)

Seguint la ruta de la Tourdera desde el mateix poble de Tordera podem arrivariem al Castell de Montsoriu, tot i que com surt al track, tant l'anada com la tornada, deixem la ruta de la Tourdera per tal d'evitar trams d'asfalt.
L'ascens fins a Montsoriu, comença a tenir rampes fortes a partir de Coll d'Orri, a sobre de Breda, fins aquest punt també es puja però no tant pronunciat.
Després de la visita a la fortalesa, agafem la ruta de la Tourdera però per el tram preparat per a senderistes, s'ha de dir que els primer descens desde el castell és molt tècnic i dret, però com que anem alternant entre trams de senderisme i de bicicletes, hi ha cuatre o cinc zones només on he baixat de la bicicleta uns metres per no arriscar-me a caure, pel demés el tram és guapísssim i esta ben senyalat amb els postes de la ruta de la Tourdera, només cal tenir en compte de interpretar les senyals en el sentit de la marxa que l'estem fent.
Entre puja i baixa, mes aviat baixa, ens presentem a Arbúcies, que atrevessem per anar a buscar la pista que ens pujarà aprop de Joanet, sense acavar d'arrivar al poble, que trencarem a la dreta per baixar cap a Can Puig.
D'aquí entomem pista per seguir fent puja-baixes fins a sobre Riuclar, i baixar cap a Hostalric on retrovem la Tourdera que ens aproparà al final de la ruta.

Restaurant Can Puig

05-FEB-11 10:44:29

13-OCT-19 10:49:29

13-OCT-19 9:47:45

09-DIC-18 9:55:24

Joanet

Al peu d'un arbre del mitj d'un prat.