Tossal de Sant Quiri, Collada de Sant Quiri y Collada de Sant Jaume desde Gerri

Photo ofTossal de Sant Quiri, Collada de Sant Quiri y Collada de Sant Jaume desde Gerri Photo ofTossal de Sant Quiri, Collada de Sant Quiri y Collada de Sant Jaume desde Gerri Photo ofTossal de Sant Quiri, Collada de Sant Quiri y Collada de Sant Jaume desde Gerri

December 23, 2023
December 2023

near Gerri, Catalunya (España)

Ruta circular espectacular sortint del aparcament que hi ha al camí rural asfaltat que va als pobles de Balestui - Sellui - Ancs i al Tossal de Sant Quiri, també anem per la cadena i fem els cims de la Roca Margalida i el Cap de la Ginebrera.
La tornada baixem fins la collada de Sant Quiri i anem per la pista de la collada de Sant Jaume i ens desviem per fer el cim de la Roca de les Creus, tornem a la pista de la collada de sant Jaume fins el poble de Escós i fins a Baro.
Després creuem el Riu Noguera per el Pont D'Arcalís i per el camí anem vorejant el Noguera i creuem el riu per el Pont D'Arboló fins el punt de sortida.
La Ruta es 100x100 ciclable.
la catalogu difícil per el Quilometratge que hi ha i el desnivell positiu.