Torello - Vic

July 29, 2017
June 2017

•   4.8 2 Reviews

near Torelló, Catalunya (España)

Ja fa unes dies vaig decidir anar a la feina amb bicicleta. Tenia ganes de poder fer alguna cosa pel matí i hem va semblar una bona idea.
Vaig sortir de Torelló ben d’hora pel matí. Vaig anar a buscar el camí de casa l’hora i cap a Lourdes. Allà, vaig seguir recta per anar cap a Manlleu. Un cop a dins, per o trevasar-lo pel mig, vaig anar a buscar el camí que et porta per les cases de pagès de Poquí i Corco. Vas a sortir al voltant de l’estació de trens. Allà no vaig tenir més remei que passar un tram per dins de Manlleu i anar a buscar el pont que travessa el riu. Just desprès ja et tornes a posar per pista de carro i cases de pagès.
Just desprès de Can Peixau s’ha de travessar la carretera que va entre Manlleu i Vic (s’ha de vigilar a quina hora es fa la ruta ja que pot ser molt transitada). Es continua per camí de carro fins a un punt on s’ha de travessar el riu Guri. Pel que hem va semblar veure amb uns cartells que hi havia, abans hi havia una passarel•la que ara està amb obres, per tant, s’ha de travessar per dins el riu.
Just desprès d’aquí ja vas a sortir amb un polígon industrial el qual a partir d’aquí ja vaig acabar d’arribar per carretera fins a la feina.
No és que sigui un camí gaire maco, ja que tot són pistes forestals i poca cosa més, però per fer una mica d’exercici un dia pel matí abans d’anar a la feina està prou bé!
Tornada amb tren cap a Torelló.

Aparcament

Molt bé!!!

• Photo of Raimon-v
    Raimon-v Feb 11, 2020

Perfecta per ferla amb familia .