Tordera-Torrassa del Moro-Dragonkan-Tordera

Photo ofTordera-Torrassa del Moro-Dragonkan-Tordera Photo ofTordera-Torrassa del Moro-Dragonkan-Tordera Photo ofTordera-Torrassa del Moro-Dragonkan-Tordera

May 6, 2013
May 2013

near Tordera, Catalunya (España)

Sortint desde Tordera i seguint gran part del GR-92 passarem per la Serra del Montnegre fins arrivar al Corredor, aquí tot admirant la exelent panoràmica, podem agafar aire per continuar direcció a Llinars del Vallès ja amb baixada i tot seguint també el mateix GR-92. Arrivant a la carretera que va de Llinars a Dosrius, l'artrevessarem i tot entrant per Can Bordoi entomant la pista que ens portarà fins a la Torrassa del Moro.
Si tenim la sort de que estigui oberta, és interessant pujar al cim de la torre, per veure una altre panoràmica de 360º, impressionant.
Be, un cop ens hem refet, comencem a fer la part més trialera, encara que sense cap complicació i totalment ciclable, la baixada a Dosrius per l'anomenada trialera com a Dragon-kan, 1/2 horeta de descens per corriol, per el sota-bosc amb curves netes i apereltades, molt divertit.
Arrivant a Dosriu podem proveïr d'aigua perque, després de resseguir la Riera de Can Rimbles, a trams per dins del mateix rec, comencerem a pujar cap al Coll de Can Bruguera on tot resseguint la Serra de Polseruc anirem pujant cap al Montal un dels tres Turons de la serra.
Amb fortes rampes passarem entre aquest turó i el Turó del mitg, amb espectaculars vistes del maresma, per començar baixar direcció la Creu de Rupit.
Agafarem al pista que ens durà a Collsecreu per anar tornant cap a Tordera.
Si ja es fa tard i volem dinar ens podem aturar a St. Martí Montegre.
Es una ruta per on tenim molts llocs per proveïrnos de líquids i de teca per anar tirant.