Tordera-Olot-Tordera

-312 ft
November 8, 2015
November 2015

near Tordera, Catalunya (España)

Volta circular amb objectiu de arribar a Olot i tornar amb la participació d'en Blas, Pili i Josep Maria. Sortida de Tordera i anada per Maçanet, Riudarenes, Sta. Coloma de Farners i aquí agafem la carretera fins a Sant Martí Sapresa (aquí perdem 30 min per una punxada que no pot faltar en cap excursió). Aquí deixem la carretera asfaltada i baixem per camins fins connectar amb el carrilet una mica abans de Anglès, i que ja no deixem, passant per La Cellera de ter, Amer, Les Planes d'Hostoles, Sant Feliú de Pallerols i pugem al punt més alt del recorregut el Coll den Bas. Baixem cap a Sant Esteve d'en Bas, Les Preses i finalment Olot. Aquí fem un merescut entrepà i abans de reprendre de nou el carrilet de tornada ens acostem un moment a la Font Moixina amb el seu fantàstic entorn verd. Refem el mateix camí de tornada per el carrilet, però de Anglès a Santa Coloma de Farners sens fa tard i fem el recorregut per carretera. A Santa Coloma de Farners sens fa fosc i la resta del recorregut el fem amb llum, passant per Riudarenes, Maçanet de la Selva i aquí la ultima pujada cap a dona morta i finalment arribada a Tordera. Ruta fàcil però pel quilometratge posaré un difícil.
Km: 168 (Bici), Temps total amb parades 12:30h, de pedaleig 9:50h, surt un IBP = 140