Photo ofTona - Centelles - Aiguafreda - Coll de Terrús - Collformic - el Brull - Seva - Tona (Montseny) Photo ofTona - Centelles - Aiguafreda - Coll de Terrús - Collformic - el Brull - Seva - Tona (Montseny) Photo ofTona - Centelles - Aiguafreda - Coll de Terrús - Collformic - el Brull - Seva - Tona (Montseny)

August 23, 2013
August 2013

near Tona, Catalunya (España)

Tanteig per conèixer una mica la zona.
De Tona cap a Aiguafreda passant per Centelles, sense cap dificultat, molt ràpid i força trams asfaltats.
Sortim d’Aiguafreda per la riera d’Avencó, amb pujadeta molt suau.
Al cap d’uns 4’5 km s’agafa un trencall a la dreta i a partir d’aquí comença la festa: 7.5 km de pujada constant però no exageradament dreta, pujant per la Serra de Picamena, passant pel Clot i arribant al Collet del Terrús.
Seguim el GR 5.1 fins a Collformic, al principi pujant, però majoritàriament baixant. M’arribo fins a la font a carregar aigua.
De Collformic baixo per un corriol, al principi molt maco però acabant sent una lluita contra els esbarzers, passant per la Font de Faig, la Castanyera i arribant al Brull. Continuo baixant cap a Seva i Tona, ja sense cap mena de complicació.