Tomb a la Serra de Miramar

October 14, 2019
October 2019

near Cabra del Camp, Catalunya (España)

La finalitat d'aquesta sortida és la de donar el tomb a la Serra de Miramar, anant per un costat de la carena i tornant per la base de l'altra.
La sortida l'efectuem des de Cabra del Camp per una pista força ampla. A l'arribar a la cruïlla de Prenafeta continuarem recte per la mateixa pista per anar cap a L'Illa. Un cop a l'Illa pujarem fins a dalt de la carena per passar a l'altra costat, on des d'un cop a dalt, començarem una baixada bastant propunciada i amb pedres soltes, per després tornar a pujar fins a arribar a un camí des d'on divisarem tota la plana de Valls. Des d'aquí baixarem fins a un camí asfaltat que ens portarà fins a Fonscaldes. Després de continuar per algun tros asfaltat prendrem un senderó tècnic, però pla. Des d'aquesst tros veurem una bonica vista del poble de Miramar penjant de la muntanya. Arribarem a Figuerola del Camp, des d'on agafarem el GR del Císter fins al Pla de Santa Maria i seguidament arribar a Cabra del Camp.