تهران ازفرودگاه به قم

December 11, 2018
December 2018

near Tanbalābād, Tehrān (Iran)

We passed 330km from Tehran to Ardestan
Near the desert was so cold and don’t let me to write report for my friend
First picture is Abyaneh
Second pic is Abu zeyd abad desrt
Last pictures There is a place near Ardestan that say TAl_E _Shitan or red desert , we didn’t go there because of i had a heavy bike and road is sand
کوتاه بودن روها وسرمای شبها عوامل این مسئله بود خلاصه کلام صبح ساعت ۶ به محل قرار که همان خروجی فرودگاه قم بود رسیدیم ودوچرخه هارا که خالی میکردم دونفر دیگر گروه رسیدند وساعت ۶:۴۵ بطرف قم حرکت کردیم که پس از ۳۵ کیلومتر برای دوچرخه همسرم مشکلی تو فرمونش بوجود اود که با کمک اقای اردکانی این مشکل موقتا حل شد وبه راه خودمون ادامه دادیم تا کیلومتر۶۵ ومتاسفانه مجبور شدیم خانم معماری را با دوچرخه به قم بفرستیم وگروه به مسیش ادامه داد تا رسیدیم به قم که وحید دوستم با من تماس گرفت وبا وانت به میدان هفتاد ودوتن قم امد ودوچرخه ها را درداخل وانت گذاشتیم و به خانه خودشان برد وازانطرف هم امیر وهمسرم به خانه وحید امدند ویکصدا گفتند
ما اینجا باشیمو وشما چادربزنید!!!!
امروز علیرغم همه چالشها ازجمله خراب شدن دوچرخه همسرم ، یکی از بهترین روزهامون بود چون دوستان خوب مان وحید وامیر بهمون فرصت ندادند که به چالش امروزمون حتی فکرکنیم مثل برق وباد اومدندو صورت مسئله را حل کردند وامشب را هم مهمونمون کردنذ
بسلامتی هر چه دوست

• arya_83 Oct 10, 2020

۹۷ کیلومتر رکاب زدن واقعا کار سختیه و پشتکار فولادی نیاز داره.