Photo ofTerrassa (Estació del Nord)~els Caus~Vacarisses~Ermita St.Pere Sacama~Ribes Blaves~Viladecavalls~Can Tries~Terrassa. Photo ofTerrassa (Estació del Nord)~els Caus~Vacarisses~Ermita St.Pere Sacama~Ribes Blaves~Viladecavalls~Can Tries~Terrassa. Photo ofTerrassa (Estació del Nord)~els Caus~Vacarisses~Ermita St.Pere Sacama~Ribes Blaves~Viladecavalls~Can Tries~Terrassa.

December 14, 2023
December 2023

near Terrassa, Catalunya (España)

👉Circular desde Terrassa amb BTT una rígida, una doble i una ciclocross.
☝️Farem una mica de tot, pista, camí i asfalt.⚠️Atenció dels Caus a Vacarisses, aconsello acabar de baixar per asfalt, nosaltres em un tram de pista amb molt bones vistes, i després un corriol força complicat on cal fer peu un bon tram fins a tirnar a empalmar a la carretera arriba a Vacarisses (per això dic, és millor continuar dels Caus fins a Vacarisses per asfalt).
Per tornar, de Ribes Blaves és per asfalt també.
🫶Sant Pere Sacama és una capella dedicada a Sant Pere apòstol, construïda sobre uns rocs a l'extrem nord-est del terme municipal d'Olesa de Montserrat, en un punt culminant de la serra que separa el Baix Llobregat del Vallès Occidental.
👌🪨L'aflorament geològic de les Ribes Blaves són roques de falla, d'una falla del neogen, sobre les que s'ha desenvolupat un petit badland per defecte de l'aixaragallament. Es localitza en un tram de la carretera B-120 entre Olesa de Montserrat i Viladecavalls.
🫵El desnivell real és d' uns 1.100m.

PictographTrain stop Altitude 1,204 ft

Camí de La Pineda

atenció aquí portem un tram a peu, i encara ens queda una mica més

PictographRuins Altitude 1,382 ft

bones pujades

• Photo of CanRutes
    CanRutes Dec 14, 2023

• Photo of franc.cont589
    franc.cont589 Feb 18, 2024

La ruta es muy fácil de seguir y técnicamente.
    El único tramo difícil es el de ese curriol imposible donde me he caído varias veces..
    Por lo demás, una ruta bastante accesible y con muy buenas vistas.