TERRASSA - CASTELLTERÇOL - COLLSUSPINA - VIC

April 7, 2015
April 2015

near Terrassa, Catalunya (España)

Variant de la ruta d'en Jordi Jurado [http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5959791] (és pràcticament la mateixa, però amb algun tram petit modificat per que no si podia passar). El recorregut passa per: Terrassa - Can Torres - Les Arenes - Torrent Castelló - Serra Codina - Collet Vinardell (Serrat Costabarrassa) - Els Plans - Les Pujadetes - Collet Matafaluga - St Julià d'Uixols - Castellterçol - Castellcir - Collsuspina - Collet Bolederes - Collet Herbaprima - Collet Caseta Alta - Coll Dirana (Serrat Grand Postius) - Solell Carreres - Riera Muntanyola - Aliberc de Baix - Sta Eulalia Riuprimer - Sentfores - Vic. Tornada en tren.

Una mica de crònica: Sortíem de Terrassa a les 8. L'esmorzar el vàrem fer pel camí (barretes), en arribar a la ctra. St. Llorenç Savall - Gallifa (quarts d'11). El dinar a Collsuspina (50 Km) pels voltants de les 13:45 a Can Xarina (34€, car però molt bo). Com a dificultat, hi ha un tram tècnic d'arrels després de l'ermita de St. Julià d'Uixols (guapo l'indret). Després de Castellterçol es fa un tram d'asfalt que no mola gaire però que s'agraeix per la poca dificultat (quan la tornem a fer, cercarem un camí, que ens sembla que hi ha de ser). A les 18:06 agafàvem el tren cap a Terrassa, amb canvi de tren a Moncada-Bifurcació. A les 20 a casa.

• Photo of fulgenci-laia
    fulgenci-laia May 8, 2016

El diumenge pasat vam fer la vostra ruta, des de terrassa, al principi una mica lenta però desprès bastant rodadora. La vam fer la meva dona i jo i la veritat es que va ser fantàstica tot muntanya les vistes molt boniques a penes res d'asfalt, varem tornar en tren, la tornarem a fer.
    Moltes gràcies per compartir-la amb tots nosaltres, si no fos axis ens perdríem moltes rutes meravelloses.

• Photo of Pepbiker
    Pepbiker May 9, 2016

Celebro que l'hagiu gaudit tant! ;)