Termens-Corbins-Lleida-Alcoletge-trinxeres-Vilanova de la Barca

Photo ofTermens-Corbins-Lleida-Alcoletge-trinxeres-Vilanova de la Barca Photo ofTermens-Corbins-Lleida-Alcoletge-trinxeres-Vilanova de la Barca Photo ofTermens-Corbins-Lleida-Alcoletge-trinxeres-Vilanova de la Barca

April 20, 2014
April 2014

near Térmens, Catalunya (España)

Ruta circular per les terres de ponent. Comencem a Térmens amb sentit antihorari, direcció Torrelameu, Corbins, Llívia, Lleida (la mitjana), Alcoletge, trinxeres de la guerra civil, Vilanova de la Barca i tornem de nou a Térmens.

Recorregut força pla que no comporta cap dificultat tècnica.
Ideal per fer amb la family.
Salut!

• Photo of Edu Galíndez
    Edu Galíndez May 3, 2015

Molt bona i rodadora. Hem disfrutat molt. La publicaré a les meves amb el teu nom. Hem fet una petita variació al final pero insignificant.

Salutacions!

• Photo of rogerc
    rogerc May 4, 2015

M'alegro que us hagi agradat EduGalindez!
    Salut i pedals!

• Photo of peredenargo
    peredenargo Sep 13, 2015

per el tram del costat del polígon de lleida gairebé no es pot passar, les plantes han envait el camí, la resta be!

• Photo of rogerc
    rogerc Sep 13, 2015

Gràcies pel comentari, sempre va bé actualitzar les rutes! Salut i pedals @peredenargo