Teplice n/M - Česká Skalice

July 17, 2012
July 2012

near Janovice, Královéhradecký Kraj (Czechia)

Teplice - Adršpach - Červený Kostelec - Česká Skalice

• Photo of stastny
    stastny Jul 25, 2012

Cyklobusem jsme jeli do Teplic nad Metují, pak už pokračovali na kole po silnici Adršpachu, kde jsme si dali ranní kafíčko a borůvkový koláč. Dále asi 2km na Horní Adršpach, kde jsme odbočili do leva na červenou a přes koleje asi do 2km stoupání, pak dolu a hned asi 1km slušného stoupání po nové asfaltce. Po 1km jsme se napojili na žlutou, kde jsme potkali koně a měli pěkný výhled na Krkonoše a skály. Po žluté to bylo 5km na osadu Skály, kde jsme viděli skalní rybníček a ve zdejší usedlosti Bischofstein si dali pivko.
    Dále jsme vyrazili asi 0,5 km po asfaltu a dále jsme strmě klesali po kamenité cestě do Studnice a následně sjeli prudkou asfaltku do Jívky.
    Po asfaltce jsme si vyšlápli a sjeli kopec do Radvanic a odtud jsme po červené stoupali prvně po asfaltce, pak po kamenité cestě do Pasek, tedy na Jestřebí hory. Na chatě Čepelce jsme se najedli a pokračovali 2,5km Panskou cestou na rozcestník Bílý kůl a po červené 4km do Odolova a dále 5km na Horní Kostelec.
    Sjeli jsme po silnici do Červeného Kostelce ke kostelu a odbočili do leva k Broďáku, kde bylo další občerstvení v kempu.
    Po krátkém dešti jsme po červené 2km jeli kolem Špinky, pak kousek po hrázi a na lesní cestu doprava, kde jsme se napojili na modrou a po ní podél potoka Špinka asi 4km do vesničky Řešetova Lhota a chvilku po silnici a chvilku cestičkou do Studnice.
    Pak už jen 4km po asfaltu do Zblova, Zliče a České Skalice.
    S Jirkou P jsem pokračoval do Říkova, Doubravice, Zvole a Rychnovka do Jaroměře.