technical route vanuit sourbroth

April 2, 2018
April 2018

near Weywertzer Heck, Wallonia (Belgique)

• Photo of grimperke
    grimperke Apr 2, 2018

Erg technische start vanuit Sourbroth richting Malmedy. (Enkele stukken te voet gedaan) In Malmedy even langst bikepark “ferme libert”

(=gratis toegankelijk als je de lift niet neemt) van daaruit een leuke afdaling naar een zij rivier van de Warche dewelke we stroomopwaarts volgen. LET OP hier moet je +-300m te voet over een onberijdbaar rotspad. Na deze lastige passage is het leuk technisch bergop. Bovengekomen in Mont dalen we snel terug af langst de Warche over grindwegen. Waar we daarstraks rechts de grindweg volgden gaat het nu l

• Photo of grimperke
    grimperke Apr 2, 2018

Gaat het nu links over een brugje(of door het water 😛) richting “lac de Robertville” de klim naar de Barrage is erg steil en niet te rijden. Mss eens proberen of je via “chateau de Reinhardstein” wel beter boven komt.(je komt een splitsing tegen waar 2 borden staan “barrage” en “reinhardstein”) je rijd daarna door Robertville vanwaar ik terug ben gereden naar ons vakantieverblijf op “hinter am heck”