Tavernes. Barx. Sureres. Llutxent per sendes. Cami quatretonda. Pla. Tavernes

December 6, 2014
December 2014

•   4.8 2 Reviews

near Tavernes de la Valldigna, Valencia (España)

Ruta més que entretenguda amb molt bona companyia i com no, l´esmorzar a Llutxent.
Ixim de Tavernes direcció els Surars passant pel port i les antenes de Barx, on busquem a la fi d´arribar a Llutxent, la senda del cap de l´ase, altra senda ràpida i com no la Panadero, que ens deixarà a la població, on esmorzarem al bar Paloma. Per tornar a casa, busquem el depòsit de Llutxent i agafem camí, primer d´asfalt i després de terra, per tal d´arribar a la montanyeta on farem altra senda, aquesta molt mes curta que les d´abans. Posteriorment hem tornat pel cami de Quatretonda direcció al Pla de Corrals on aquesta vegada no hem fet cap de les sendes que ixen al pas perque se´ns feia tard. I ja per finalitzar, hem agafat el contraport del Pla, passat per Simat i Benifairo, pobles veïns, i arribat a Tavernes.

Han vingut en aquesta ocasió: Vello, David, Hèctor, Jordi, Grau, Sebastià, Marcos i jo, Jose.

PictographPanorama Altitude 102 ft

T

T

Nel-lo Aug 27, 2016

Ruta impressionant. Paratges inigualables. La repetirem. Ara bé, he eixit de la platja de Tavernes a les set i quart i he tornat a les dos sols parant a esmorzar mitja hora i no hem fet la senda del panadero....

• Photo of joelrei(JP) CBTTV
    joelrei(JP) CBTTV Aug 27, 2016

Millor, l'acces a la panadero no es divertit gg...

• Photo of Velert
    Velert Aug 31, 2016

Molt guapa la ruta. Un 10. Com diu Nel-lo la repetirem!!

Nel-lo Aug 26, 2017

Joelrei, enguany hem tornat a gaudir d'aquesta ruta. Impresionant.
    La meua pregunta és, quan dius:"Quatretonda direcció al Pla de Corrals on aquesta vegada no hem fet cap de les sendes que ixen al pas", quines sendes són eixes?
    Les tens pujades al wikiloc?

• Photo of joelrei(JP) CBTTV
    joelrei(JP) CBTTV Aug 27, 2017

Algunes, no sabria dirte, xo iwal trobes algú q si;
    Sendes: Bou, cartutxos, avenc, V, escalons, pla de mora, pedrusca, les cabres... un fum, el Pla esta ple