Tàrrega: 'Corriols d'Almenara'

January 17, 2021
January 2021

near Tàrrega, Catalunya (España)

Sortida des la Plaça del Carme de Tàrrega per anar a fer tots els corriols de l'Urgell de la Serra d'Almenara dividits en dues zones: els tres corriols de Montfalcó d'Agramunt i el bucle clàssic de senders de la BTT Serra d'Almenara.
Després d'un tram de camí fins a Montfalcó, comencen els tres corriols de població. El primer baixant per un motocròs, seguit d'un de preciós de pujada entre alzines i grans lloses de pedra, per acabar baixant per un sender divertit i fàcil.
Seguidament, enllaç fins la zona de la BTT Serra d'Almenara, on fareu un primer sender molt senzill. A continuació, pujada per sender fins el Pilar d'Almenara per baixar el millor sender del dia, "el Desfiladero", autèntinc DH del bo.
I a partir d'aquí, un no parar de senders i més senders, alguns de 5 kms de llarg, fins arribar a Castellserà, on haureu de tornar per pista molt bona fins a Tàrrega.
Dificultat dels senders moderada, però cal estar-hi avesat.