Taradell - Santa Eugènia - Vic - Mont-rodon - Taradell

July 27, 2016

near Taradell, Catalunya (España)

Ruta apta per fer amb nens, sense massa dificultat, i passant per corriols sense gairebé trànsit de cotxes.

Se surt del carrer de l'església de Taradell, en direcció a Can Benguerel, per seguir pel corriol del costat de la carretera. Arribats al mur del Tint, creuem amb precaució la carretera, i ens dirigim pel camí de Can Llebre cap a la Madriguera, i Santa Eugènia. Baixem cap a la zona de Vivers Tortadès, cap a l'entrada de Vic pel camí ral de Malla, i cap a Mont-rodon, tornem direcció Santa Eugènia per on hem vingut, i seguim cap al mas Bellpuig, cap a la Madriguera, i baixem cap al Molí del Molist, passem la variant per sota, paral·lelament a l'antiga fàbrica del Tint, i pugem altre cop cap al carrer de l'església de Taradell, on s'acaba la ruta.

L'últim tram entre el mas Bellpuig i la tornada al poble de Taradell és el més complicat, ja que no deixa de picar cap amunt, i el terreny es més irregular.

Ruta d'unes tres hores, fent parades per esmorzar, i beure aigua.

• fillippo Jul 27, 2021

M ha encantat la ruta. No coneixia aquests camins que estan al voltant de casa