TAGHBALT - AUBERGE HAMADA KEMKEM (TAFRAOUTE)

Photo ofTAGHBALT - AUBERGE HAMADA KEMKEM (TAFRAOUTE) Photo ofTAGHBALT - AUBERGE HAMADA KEMKEM (TAFRAOUTE) Photo ofTAGHBALT - AUBERGE HAMADA KEMKEM (TAFRAOUTE)

April 9, 2016
March 2016

near Tarhoulit, Souss-Massa-Drâa (Morocco)

Aquesta etapa comença a Taghbalt i ens tornem a endinsar a un "frondós" llit del riu. Oasis, palmeres i zones habitades durant uns km. Al cap de 30 km arribem a Amjerane on canvia totalment. A partir d'aquí ens endinsem a una zona absolutament desèrtica amb trams de sorra i l'empipadora (tôle ondulée que diuen els francesos) que fa que ens tremolin fins a les dents. Mengem sota unes acàcies i fem cap a un "alberg" al mig del no-res i les dunes. Auberge Hamada Kemkem. És d'adob i amb lloc per la tenda i algunes "habitacions" per dormir.
Ens ha fet vent i a l'horitzó, ennuvolat i fosc, s'endevina una tempesta de sorra. Ai ai
Etapa molt bonica i canviant. Finalment.... pur desert.

Esta etapa comienza a Taghbalt y nos volvemos a adentrarnos en un "frondoso" lecho de río. Oasis, palmeras y zonas habitadas durante unos km. Al cabo de 30 km llegamos a Amjerane donde cambia totalmente. A partir de aquí nos adentramos en una zona absolutamente desértica con tramos de arena y la enojosa (tôle ondulée que dicen los franceses) que hace que nos tiemblen hasta los dientes. Comemos bajo unas acacias y finalizamos en un "albergue" en medio de la nada y las dunas. Auberge Hamada Kemkem. Es de adobe y con sitio para la tienda y algunas "habitaciones" para dormir.
Hemos sufrido el viento y en el horizonte, nublado y oscuro, se adivina una tormenta de arena. ay ay
Etapa muy bonita y cambiante. Finalmente .... puro desierto.