Σταυρούπολη - Φαράγγι Σκάλας

January 31, 2021
January 2021

near Stavroúpoli, Central Macedonia (Greece)

Η διαδρομή προς το φαράγγι είναι αδιάφορη και ο μόνος λόγος που δεν πήραμε το αυτοκίνητο ήταν για την προπόνηση. Στο φαράγγι μας οδηγεί χωματόδρομος καλής κατάστασης, τουλάχιστο όταν περάσαμε εμείς. Η διαδρομή που μπορείς να κάνεις με το ποδήλατο είναι μικρή αλλά πραγματικά πανέμορφη και με τις στάσεις για φωτογραφίες θα σας φανεί μεγαλύτερη, τουλάχιστο στο πήγαινε, γιατί στην επιστροφή που είναι και κατηφόρα σίγουρα δεν θα τη χωρτάσετε και θα θέλετε να το επαναλάβετε. Έχετε υπόψιν ότι θα χρειαστεί να διασχίσετε το ρέμα 4 φορές, κι αυτό μόνο για το κομμάτι όπου πάει με ποδήλατο, οπότε τα αδριάβοχα μποτάκια αυτή την εποχή είναι απαραίτητα, θα συναντήσετε τεχνητούς μικρούς καταρράκτες και έναν αρκετά εντυπωσιακό φυσικό καταρράκτη. Καλοκαίρι και φθινόπωρο το νερό είναι λιγοστό αλλά από την άλλη τα δέντρα έχουν εντυπωσιακά χρώματα. Επίσης εκεί που δεν πάνε άλλο τα ποδήλατα μπορείτε να συνεχίσετε με τα πόδια, αλλά δεν ξέρω για πόσο γιατί θα μας προλάβαινε η νύχτα στην επιστροφή και δεν το επιχειρήσαμε. Αν τώρα βρεθείτε εκεί μια ζεστή ηλιόλουστη μέρα μπορείτε να κάνετε μια στάση στο Πλατανόραμα για καφεδάκι και να κάνετε κι εκεί μια μικρή εξερεύνηση.

Στο χωματόδρομο για το φαράγγι

Μέχρι εδώ φτάνουμε με αυτοκίνητο