Sta. Eugènia - Algaida - Castellitx - Poblat Son Fornés -

Photo ofSta. Eugènia - Algaida - Castellitx - Poblat Son Fornés - Photo ofSta. Eugènia - Algaida - Castellitx - Poblat Son Fornés - Photo ofSta. Eugènia - Algaida - Castellitx - Poblat Son Fornés -

March 28, 2018
March 2018

near Santa Eugènia, Baleares (España)

Sortida desde s'aljub de Santa Eugènia amb en Josep Torretes.

Direcció So na Rossa, travessam sa carretera de Sineu i agafam per un camí que no toca. Tornam enrere i, ara sí, per es Camí Dret tiram fins sa ctra. de Sencelles a Algaida. En arribar a aquest darrer poble, tiram fins a Castellitx de la Pau.

De Castelitx anam, per uns divertits caminois, fins a n'es poblat talaiòtic de Son Fornés. Berenam i enganxam es Camí de sa Casanova fins desviar-mos per es Camí des camp de Pina, que ens ha de deixar a sa ctra. de Ruberts.

Arribats al famós llogaret l'atravessam i també creuam sa ctra. de Sineu en direcció a Pina. Per es Camí des Campàs primer i de sa Bassa de Lear després ens acostam de nou a So na Rossa i d'aquí a Santa Eugènia.

Ruta sense complicacions i atípicament plana i rodadora. Una bona opció per desembafar de Serra de Tramuntana i pegar una bona suada visitant llocs d'interés cultural i paisatgistic.