Photo ofSta.Coloma Saserra-Esplugues-St.Quirze Safaja-Bauma de l´Espluga-Castell Popa-Sauva Negra-Roure Giol Photo ofSta.Coloma Saserra-Esplugues-St.Quirze Safaja-Bauma de l´Espluga-Castell Popa-Sauva Negra-Roure Giol Photo ofSta.Coloma Saserra-Esplugues-St.Quirze Safaja-Bauma de l´Espluga-Castell Popa-Sauva Negra-Roure Giol

March 6, 2012
March 2012

near Collsuspina, Catalunya (España)

Ruta on podem gaudir de boniques vistes i que ens porta entre boscos de pins, alzines, roures i faigs. Fem trams de caminets fàcils i molt divertits sempre envoltats de molta vegetació. La ruta es 100% ciclable, i no es pas molt exigent en quant a dificultat.
Alguns dels llocs mes bonics per visitar, son les Cases penjades d´Esplugues, Sant Quirze Safaja, Bauma d´Espluga, Ermita Mare de Deu del Roser, casa Bernils, Castell Popa, Sauva Negra, Santa Coloma Saserra i el Roure Giol. L´horari de 6 hores i mitja es en total, contant les parades d’esmorzar i altres per fer fotos i visitar tots aquests llocs interessants. En fi, es una d´aquelles rutes que no fa res repetir-la dintre d´un temps per tornar a gaudir de tot el seu entorn.

Sta. Coloma Saserra

BAUMA DE L'ESPLUGA

• Photo of Carlos Aymerich
    Carlos Aymerich Sep 24, 2023

Avui hem fet aquesta ruta que m’ha semblat realment fantàstica. Gràcies per compartirla i donar les explicacions necessaries per convencer a ferla!!!
    Tot i que tenia els meus dubtes ja que al ser de 2012, no tenia clar si tot seria accesible i sí, ha estat tota ella ciclable!!!
    Gràcies de nou

• Photo of Terricat
    Terricat Sep 24, 2023

M' alegro Carlos Aymerich que t' hagi agradat aquesta ruta.
    Gràcies pels teus comentaris.