St.Ponç d'Aulina

April 5, 2010
April 2010

near Olot, Catalunya (España)

Sortim d'Olot per la via verda direcció Llocalou, aquí travessem la crta de Bianya amb direcció Capsec, aquí anem seguint els indicadors,Vall del Bac, pugem Joncars, baixem per pista fins creuar l'asfalt de la Vall del Bac, aquí a l'esquerra, seguint l'asfalt, passem l'antic Hostal fins trobar un indicador Llongarriu, aqui a l'esquerra i amunt per pista fins arrivar a dalt al Capsacosta, aqui a la dreta i just al mig de la curva a l'esquerra baixa un petit corriol, l'agafem i amunt, l'anem seguint fins trobar una portellera, la passem i el camí que hem d'agafar és just a l'esquerra marques blanc i verd, l'anem seguint fins que creuarem amb la via romana.Un cop a la via romana prenem cap a la dreta, baixem un tros fins trobar a mà esquerra una pista, l'agafem i amunt fins arribar en uns camps de pastura, els travessem i prenem el camí que es converteix amb pista i ens porta a St.Ponç d'Aulina, tot baixada fins arribar a la crta dels túnels de Collabòs, creuem la crta amb molt de compte prenem la pita asfaltada de l'altre costat baixada, trenquem a l'esquerra, passem una casa i agafem una pista a la dreta, creuem el riu i seguim la pista principal amunt forta pendent fins creuar-ne una altre, nosaltres cap a l'esquerra baixada fins arribar a una bifurcació de pistes nosaltres 90º a la dreta, baixada fins creuar una altra pista, a l'esquerra i agafem finalment la pista-camí de Molí d'en Solà, passant per la Rovira. Arribarem a l'asfalt, llavors direcció vall de Bianya i tornem Olot per asfalt i la via verda que hem començat.