St. Pere de Riudebitlles - Torre de Claramunt - St. Joan de Mediona - Serra de Bolet - L'Avellà - Guardiola

July 19, 2019
July 2019

near Les Cabanyes, Catalunya (España)

Primera meitat més rodadora excepte el tram de St Pere fins la carretera de Mediona. I segona meitat amb molt més desnivell positiu acumulat i senderons.

Carrerada fins Guardiola i pista fins St. Pere. Ascens per pista i algun corriol a la Serra de Santa Anna. Atravessem la carretera de Mediona i després pista per poder apretar a fons fins la Torra.

Ascens a la Serra d'Espoia per urbanització principalment i descens fins a Mediona per singletracks guapos. Tot seguit ascens a la Serra del Bolet per pista q es fa llarga. Descens cap a la pista del Bolet (sud) per trialera amb molta pedra i de seguit agafem la pista q baixa directe fins L'Avellà. Des d'aquí fins a Guardiola fem un corriol pel mig del bosc molt guapo q les ovelles han deixat perfecte per baixar amb bici.

• Photo of Assis Suriol
    Assis Suriol Oct 8, 2022

Felicitats sobretot per el gran territori que explora .