St, PAU-RESCLUSANYS-VALL DEL BAC -IBP 61- ****

Photo ofSt, PAU-RESCLUSANYS-VALL DEL BAC -IBP 61- **** Photo ofSt, PAU-RESCLUSANYS-VALL DEL BAC -IBP 61- **** Photo ofSt, PAU-RESCLUSANYS-VALL DEL BAC -IBP 61- ****

April 17, 2017
April 2017

near Sant Pau de Segúries, Catalunya (España)

Iniciem la ruta a St. Pau de Segúries, direcció a la collada del Sitjar. Durant una estona haurem seguit el PR 188. De la collada del Sitjar anirem a Resclusanys passant pel coll de Canemar, coll de la Bau i coll d'Arrencafels. A Resclusanys deixarem la pista per enfilar-nos, per la nostra dreta i pel mig de pastures, fins a la collada del Faig. Tot seguit baixarem a trobar-nos amb les restes de la pista que ens baixarà fins a la Vall del Bac. Nosaltres optem per l'opció de St. Andreu de Porreres. Així doncs trobem la carretera de St. Pau a l'alçada del molí de la Coma. Desfarem un tram de carretera fins a trobar la desviació que ens pujarà a Llongarriu. Des d'aquí per pista ampla i còmode anem remuntant cap al cap Sacosta. Poc abans d'arribar a dalt ens desviem per passar per Diumal (així embrutim les bicis de fang). Un cop a la carretera ja tot és fàcil fins al final de la ruta.