St Llorenç de la Muga-Can Cortada-Panta-St Llorenç

December 30, 2013
December 2013

near Sant Llorenç de la Muga, Catalunya (España)

Ruta curta pero intensa . Començem amb fortes rampes tan sols al sortir de St Llorenç de la Muga , continuarem pujan 4km amb troços de forta pendent fins trobar el desvio a ma dreta que ens porta a Can Cortada , la pujada no te respir .... . Passarem la casa per un bon cami fins trobar un corriol marcat al mapa com Trialera A i no el deixerem fins trobar tambe marcat al mapa com Trialera B . Es un corriol amb troços tecnics , sobretot el dia que el varem fer doncs tot el terreny era molt humits , amb roques super relliscoses . Tot aquest corriol es fa per una zona de matolls de 2m d'alçada que et van tocan als braços i cames i per trams de bosc d'alzines . Si feu una parada a lloc estrategic , les vistes son fenomenals !! Acabat el corriol al waypoint Trialera B , continuarem per camis de 4X4 fins arribar al Panta de Boadella . Seguirem per emporlanat fins St Llorenç . Gran ruta !!

He marcat la ruta Dificil per lo fisic de la pujada i per el tipus de terreny que hi habia a tota la trialera . Amb sec l'hauria marcat Moderada .

Can Cortada

Sant Ponç

Trialera A

Trialera B

• Photo of wendy1944
    wendy1944 Jan 11, 2015

01-2015 He tornat a fer aquesta ruta , el corriol trialer de baixada , es mes tencat per la vegetacio de quan el vaig fer ara fa dos anys . Mirare de portar eines i desbroçarlo doncs net deu ser una baixada endurera molt divertida !!