St. Julià de Cerdanyola - Pujada a St. Marc - St. Julià de Cerdanyola

Photo ofSt. Julià de Cerdanyola - Pujada a St. Marc - St. Julià de Cerdanyola Photo ofSt. Julià de Cerdanyola - Pujada a St. Marc - St. Julià de Cerdanyola Photo ofSt. Julià de Cerdanyola - Pujada a St. Marc - St. Julià de Cerdanyola

January 30, 2023
November 2022

near Sant Julià de Cerdanyola, Catalunya (España)

Primera enfarinada de l'hivern per la zona. Per xafar una miqueta de neu i veure bones panoràmiques del Pedraforca, Cadí-Moixeró i Puigllançada pugem a St. Marc. Gaudi per partida triple perquè el corriol de baixada és un dels més bons d'aquesta serra, des del cim fins a Guardiola. Per quedar desmanegat! Som-hi!!

En aquest ocasió variem lleugerament l'inici de la pujada, des de la casa de Cavallera anem a buscar una pista trencada i dreta que ens enllaçarà amb la pista principal i més bona de Brocà. És un tram una mica matador i tècnic que es pot evitar tranquil·lament, però sempre motiva més trobar raconets nous.

Posem difícil una mica pel tipus de terreny i alguns trams força tècnics de baixada. És d'aquelles matinals que si no pares no descanses enlloc. El desnivell es fa de cop, tant de pujada com de baixada.