St Aniol de Finestres-Puigsallança-St Aniol

Photo ofSt Aniol de Finestres-Puigsallança-St Aniol Photo ofSt Aniol de Finestres-Puigsallança-St Aniol Photo ofSt Aniol de Finestres-Puigsallança-St Aniol

August 2, 2017
August 2017

near Sant Aniol de Finestres, Catalunya (España)

Puijada al Puigsallança desde Sant Aniol, per un paratge excepcional que atravessa tota la fajeda que queda a la vasant nort del Puigsallança. El corriol d'aquesta fajeda crec que es el que m'ha fet decidir que lo que em cal es una eBike, ja que molts dels trams de pujada trialers que vam fer a peu, amb una electrica seria un plaer, com ens va demostrar un dels companys que la duia.....

Els ultim tram del Puigsallança el vam fer a peu per gaudir de la exce.lent panoramica desde sobre el acantilat que el bordeja.

Arrivats a dalt de puig, la baixada es força endurera, en especial els trams de llosa estretificada que si els baixes "flow" son de un gran plaer. Passats aquets trams ja es transforma mes en corriols sensa molta dificultat fins arrivar a St Aniol, a on trobarem un restaurant molt carismatic : Can Tura, que recomano !!

Classificacio de la ruta puntuant cada apartat del 1 al 6:

Dificultat Fisica: 5 (per els trams trialers de la fajeda i per el clima humit i torrid)
Difilcultat Tècnica: 4,6

Puigsallança

997 m

Santa Maria de Finestres

• Photo of josep arnau griera
    josep arnau griera Jan 30, 2021

Massa pista i poc corriol.