St. Aniol de Finestres 1.0

August 3, 2010
December 2009

near Sant Aniol de Finestres, Catalunya (España)

Aquesta ruta és una recopilació de dues rutes que he fet per separat. Paisatges impressionans i baixades per corriols tecnicots ideals per gent enfosquida...

• Photo of pdlem
    pdlem Jul 23, 2011

L'hem feta el 23/7/2011, i s'ha de dir que per nosaltres ès un deu. Ja pots afegir al teu club 3 seguidors enfosquits. Si tens més rutes com aquestes no dubtis en passarles. Gracies company.

• Photo of Tiet Corriol
    Tiet Corriol Jul 24, 2011

Yeeep!!! Així m'agrada!!! La zona de finestres és màgica. Pujada per camí amb pedra viva, passant per boscos d'alzina i fagedes... des del Grau baixada per corriol enmig de fagedes excepcionals (2 vegades) i baixades de puta mare... :D

Si aquesta us ha agradat, no dubteu a fer la Alta Garrotxa 1.0. Millor encara...;P

GRàcies pels comentaris!!! =D

• Photo of pdlem
    pdlem Jul 24, 2011

ja l'hem feta fa 2 setmanes. l'hem afegit a "favoritos" per repatirla (tot i que la segona trialera llarga, a la primera part hi ha molta roca suelta i ens castigaba bastant les bicis). Tot i aixó també está molt bé. Fins un altre.