SORTIDA FLUIXOS I COLLA BTT SERRA ALMENARA PER LA SERRA D'ALMENARA 11-12-2016

December 11, 2016
December 2016

near La Fuliola, Catalunya (España)

DIUMENGE 11 DE DESEMBRE DE 2016
Avui els fluixos i la colla btt serra d'Almenara han organitzat una sortida conjunta amb l'excusa de la festa major de La Fuliola. Aquestes sortides no m'agraden gaire perquè hi ha massa diferència entre les dues colles. Són 2 mons gairebé incompatibles. a més avui hi ha molta mala maror. Estic pensant no anar-hi, però al final m'hi apunto perquè hi ha la possibilitat de que cadascú vagi pel seu cantó.
Després d'algunes discussions i un discurs que jo evito donant voltes amb la bici, els ànims s'han calmat i al final sortim junts. Una punxada d'un dels de la btt ens dóna l'oportunitat de separar-nos. Com que són molt més forts que nosaltres, ja ens agafaran abans que arribem al pilar d'Almenara. Però hi ha molta boira i qui ha de saber el camí no el sap prou i ens equivoquem. I quan dinem la volta, jo penso que hauríem d'anar per un camí a la dreta, que després veig que era el correcte, però com sempre no en fan cas i hem de donar una supervolta per poder arribar per fi al pilar d'Almenara.
Al pilar ens espera una frikada, fer un mannequin que un de la btt ha programat. Em sento com un ruquet allà, enlloc de pedalar, però el resultat final és bastant bo.
A la baixada acompanyo a la Laia i a 2 bikers més a La Guardia, i jo faig una volteta més per acabar d'estirar les cames, vista la petita sortida que hem fet avui.