ΣΜΟΛΙΚΑΣ MTB

Very difficult
September 5, 2015
September 2015

near Eléfthero, Epirus (Greece)

Όμορφο βουνό,καταπληκτική διαδρομή αφού διασχίζεις με το ποδήλατο ένα από τα ομορφότερα μονοπάτια της Ελλάδας,το εθνικο μονοπατι της Ηπείρου(03).Με αφετηρία το χωριό Ελεύθερο ποδηλατούμε ως το χωριό Πάδες.Εκει μπαίνουμε σε δασικό δρόμο μήκους 10χιλ.με έντονη ανηφόρα.Στο τέλος του οδηγούμαστε σε μονοπάτι με μεγάλη υψομετρική κλίση που θα μας φέρει στη Δρακόλιμνη του Σμόλικα.Ακολουθώντας τα σημάδια του 03 ποδηλατούμε σε αρκετά απαιτητικό τερρέν για περιπου 500μ.Στη συνέχεια ομως τη διαδέχετε μια υπέροχη πραγματικά trail διαδρομή 9χιλ. ως την Αγία Παρασκευή.Φτανοντας στον οικισμο στρίβουμε αριστερά κ συνεχίζουμε από την επαρχιακή οδό φτάνοντας στο γραφικό χωριό Μοναστήρι.Ποδηλατούμε σε όμορφο καλντερίμη το οποίο οδηγεί σε δασικό δρόμο με έντονη κλίση.Τον διασχίζουμε κ μετά από μικρές σχετικά αναβάσεις-καταβάσεις,καταλήγουμε στο Ελεύθερο.Εντυπωσιακή διαδρομή με αρκετές εναλλαγές στο τοπίο κ φυσικά με φόντο τον επιβλητικό ορεινό όγκο της Τύμφης.Τα ποδήλατα που πρωταγωνίστησαν ηταν το(Canyon Nerve 120mm, 2015)και τo πληθωρικό(Canyon Spectral EX 150mm,2015) με αναβάτη τον Κώστα Μαρσέλο που εκτος από δεινος"downhillas" είναι κ εξαίρετος ανηφορίστας,κατι που έκανε να μοιάζει την ανάβαση στο Σμόλικα σχολικό περίπατο.Παρόλα αυτά σε καμια περίπτωση μην υποτιμήσετε την διαδρομή, είναι αρκετά απαιτητική σε φυσική κατάσταση κ τεχνική.Το 03 δε παυει να είναι ένα ορειβατικό μονοπάτι με πολλές σαθρές επιφάνιες κ φυσικά κολλήματα.Προτιμήστε μια μεγαλη μέρα του καλοκαιριού για να εχετε άφθονο χρονο.Νερό εκτός από τα χωριά θα συναντήσετε κ δυο πηγές στο κομμάτι Δρακόλιμνη-Αγια Παρασκευή.Καλό πετάλι..

• Photo of Antonis Hapsas
    Antonis Hapsas Sep 8, 2015

εμείς την πατήσαμε ακριβώς εκεί που λες να έχουμε άφθονο χρόνο......λόγω ότι αργήσαμε να ξεκινήσουμε θα μας έπαιρνε νύχτα και γυρίσαμε με αυτοκίνητο πίσω

μπράβο σας πάντως, είναι διαδρομάρα και πρέπει να επαναληφθεί

• Photo of Asimakis giorgos
    Asimakis giorgos Sep 8, 2015

Συμφωνω...

• Photo of jimmykane9@gmail.com
    jimmykane9@gmail.com Nov 16, 2016

τρομερή περιγραφή μπράβο. Ίσως το σκ!

• GIANNIS GAITANOS Mar 2, 2022

Απο τη Δρακολίμνη μέχρι την υπάρχει σηματοδοτημένο μονοπάτι; Διότι δεν φαίνονται ίχνη στο earth