Sikawa - Zimna Woda, Lodz 20110430

May 3, 2011
April 2011

near Antoniew Sikawa, Województwo łódzkie (Polska)

[EN]
The route through the city from Sikawa (east) to Zimna Woda (west).
The route starts from Sikawa to follow the tracks and Wycieczkowa street until enterance to Lagiewniki forest. Here goes west next to the park of Mickiewicz and Lisciasta neighborhood. Later passes through industrial area of Teofilow and Szczecinska cementary. Last part goes by field roads of Zimna Woda to reach my friend's house for barbaque :-D After huge "snack", return done pretty much the same route.
Level easy.

[PL]
Trasa rowerowa z dzielnicy Sikawa na wschodzie Łodzi, do Zimnej Wody na zachodzie Łodzi.
Trasa rozpoczyna się z Sikawy, poprzez centrum handlowe M1 i wzdluż torów kolejowych do ulicy Wycieczkowej, i dalej do lasu Łagiewnickiego. Dalej poprzez park Adama Mickiewicza i osiedle Liściasta, a następnie Teofilów przemysłowy i cmentarz na ulicy Szczecińskiej. Ostatni odcinek przecina pola dzielnicy Zimna Woda, aż do działki mojego kolegi. Tutaj obżarstwo z grila :-D i powrót bardzo podobną trasą na Sikawę.