Sierra Negra 😍😍

October 18, 2021
October 2021

near Castejón de Sos, Aragón (España)

Ruta espectacular i que val molt la pena.
Sortim de Castejon direcció les pistes de Cerler, un cop alli seguim pujant direcció Ampriu per la mateixa carretera fins que agafem una pista que surt a la nostra esquerra fins a la cabana de Ardoñes, més o menys en aquest punt és on comença el porteig final d’una hora aproximadament i que es pot fer espentejant la bici sense necessitat de cargar-la a l’esquena.
Un cop fet el cim de la Tuca de les Roques trencades (2755 mts) comença un descens espectacular i super aeri amb unes vistes a les Maledetes i Aneto que no et deixaran indiferent.
Nosaltres baixem per la variant de la Mina, una trialera que ens deixarà al Mateix Poble de Cerler, la trialera té algun punt tecnic per la pendent que té. Després d’arribar a Cerler remontem per la carretra un parell de km i seguim pujant per la pista que passa per les pistes d’esqui per anar a buscar la Trialera Magic Line una trialera espectacular amb algún pas de pedra tècnic però que passa per un bosc de fades preçios.
Acabada Magic line fem una petita remontada fins a Eresue i agafem una trialera pedragosa fins al Poble de Sos i de Sos seguim per la mateixa trialera també pedregosa que ens deixarà a Castejon de Sos.

Espero que disfruteu aquest track com jo ho vaig fer.