Setcases-Tregurà-Coll 3 Pics-Vallter-Setcases

Experts only
October 3, 2010
September 2010

near Setcases, Catalunya (España)

Viewed 1978 times, downloaded 62 times

Sortim de Setcases, passem pel vell mig del poble i agafem el camí que porta a Tregurà, camí bastant técnic amb algún tros a peu. A Tregurà seguim la pista amunt direcció Pardines, passem la Creu de Fusta, anem tirant amunt i trobem una pista que ens surt de la dreta amb un indicador Fontlletera, seguim per aquesta tot passant per Fontlletera fins arribar el Coll de 3 Pics. Aquí prenem un camí que surt de la dreta, que passa davant l'estació meteorològica, aquest l'haurem de fer a peu per l'elevada pendent i ens porta dalt del Pic de la Coma (vistes impressionants), anem resseguint la carena, trossos a peu trossos amb bici, passem per la Collada del Catllar, Puig de la Canal Mala, Puig Pastuira, Cims de la Coma de l'Orri, fins arribar el Coll de la Marrana, aquí tot baixada, passant per l'Estació de Vallter i a Setcases per asfalt.
Ruta de 5 estrelles, amb unes vistes impressionants, la llàstima, és que s'ha de dur bastant de tros la bicicleta al damunt per això el grau de dificultat és tant elevat.