Sentmenat-Caldes-St.Sebastià-Castellar-Sentmenat

Photo ofSentmenat-Caldes-St.Sebastià-Castellar-Sentmenat Photo ofSentmenat-Caldes-St.Sebastià-Castellar-Sentmenat Photo ofSentmenat-Caldes-St.Sebastià-Castellar-Sentmenat

March 27, 2018
March 2018

near Sentmenat, Catalunya (España)

Ruta circular en BTT sortint des de Sentmenat, i passant per Caldes de Montbui, després anant direcció Sant Sebastiá de Montmajor (tot i que no hi arribem a passar, peró queda a tocar), després anant a Castellar del Vallès (passant per Tres Pins i Catafau), i finalment tornant a Sentmenat.

Sortim del Castell de Sentmenat, i prenem direcció al Mas d'en Cisa. Fem el recorregut fins a Caldes a través de pista a través de camps. Entrem a Caldes per la zona de les pistes a tocar del Parc de Can Rius. Sense entrar al centre, ens dirigim cap a l'Ermita del Remei, i després cap al Camping del Pasqualet, i allà prenem un pista forestal que s'endinsa en el bosc, seguint la vessant de la Riera de Caldes (tot i que no la veiem). Al cap d'uns kilometres, baixem cap a la riera, i la creuem, i seguim la pista que passar per les Elies.

A partir d'aquest punt, el camí s'enfila fort durant un bon tram, fins que arribem a la carretera de Sant Sebastià. Tot i que el poble queda aprop, no hi hem baixat, sino que hem anat direcció contraria per la carretera. Al cap de poc més d'un kilometre, prenem de nou una pista que ens portarà fins als Tres Pins, i d'allà fins a Coll Monner, el Parany del Boter i finalment Catafau. Des d'allà baixarem ja fins a Castellar, passant per l'Alzina Balladora.

El tram Casterllar-Sentmenat el farem per Can Padró i Can Vinyals, i l´últim tram per la carretera per arribar de nou al poble.