Senta Coloma (Bedoin) - Mont Ventor (Mont Ventoux) - la Provença

Photo ofSenta Coloma (Bedoin) - Mont Ventor (Mont Ventoux) - la Provença Photo ofSenta Coloma (Bedoin) - Mont Ventor (Mont Ventoux) - la Provença Photo ofSenta Coloma (Bedoin) - Mont Ventor (Mont Ventoux) - la Provença

Very difficult
1960
April 24, 2011
April 2011

near Sainte-Colombe, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Itinerari extret de la pàgina http://www.vttour.fr/. Sortida per pista del petit aparcament que hi ha gairebé a la sortida nucli de Senta Coloma (Bedoin). La pujada transcorre per pistes que presenten trams amb restes d'asfaltat fet malbé. Els darrers 4 quilòmetres es fan per carretera fins al cim del Mont Ventor (1912 m). La davallada, tot i que passa per indrets molt bonics, és molt tècnica, molt pedregosa i amb molta pendent. Per tornar, si no disposeu de bones suspensions, com jo, potser la millor opció és davallar per carretera pel Chalet Reynard i la D974 fins Senta Coloma. Jo almenys, me'n vaig quedar amb les ganes, doncs ha de ser una passada.

Es passa pel costat del cementiri de Senta Coloma

S'agafa una pista més ampla. La pendent es suavitza.

La fageda i el pi roig va apareixent

Enllaç amb la carretera D974. Per la neu, s'obre al trànsit per a vehicles el mes de maig. Informeu-vos del seu estat si hi voleu anar abans.

4 quilòmetres per el cim.