Senda del oso - Asturias ( Espanya )

Photo ofSenda del oso - Asturias ( Espanya ) Photo ofSenda del oso - Asturias ( Espanya ) Photo ofSenda del oso - Asturias ( Espanya )

July 24, 2014
July 2014

near Entrago, Asturias (España)

Nosaltres vam fer la senda des de el poble de Entrago ( on vam llogar les bicis ) fins a Villanueva, tot agafant la variant que arriba al pantà de Valdemurio, es pot allargar, però amb la canalla penso es suficient.
Fent la ruta en aquesta direcció fa que casi tot el trajecte sigui en baixada, molta estona ni has de pedalejar, només la part de la variant fa una miqueta de pendent, però apte per a tothom. Passant per diferents tunels, i això sí parant compte en travessar la carretera ( ho fas 3 vegades )
Al pantà hi ha un bar on fan entrepans, així que vam aprofitar per dinar, estar una mica, i cap a Villanueva, on teníem marcada la meta.
De camí passes per un cercat on es veuen els óssos que tenen en custodia.
Bonic passeig en bici, per a tota la família i totes les edats.